etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

22. 2. 2015

nákupy na ebay.com

Miluju oblečení. A to opravdu hodně. Teď jsem si uvědomila, že možná to ani netkví v tom, že miluju oblečení jako takové, ale že miluju látky. Když jsem začínala s šitím a dovozem látek z USA a Korei, hodiny a hodiny jsem seděla nad těmi horami látek, pořád je přerovnávala, kochala se jimi, osahávala je...ty barvy a materiály mi braly dech.

Z toho možná právě plyne láska k oblečení. Navíc, nikdy nenosím stejnou kombinaci oblečení dvakrát, takže je jasné, že nemůžu mít ve skříni dva kousky hader. :)

Ale kde chcete sehnat hezké oblečení? Já si moc nepotrpím na značky, je mi úplně jedno, jestli mi krk odírá štítek s nápisem CA nebo CK (teď se musím smát, protože mě napadlo, že tam rovnou můžu mít Cestovní Agentura nebo Cestovní Kancelář a kdo to pozná :D). Jde mi spíš o to, jak je daná věc příjemná na nošení a jak vypadá. U oblečení denní potřeby mě nic jiného nezajímá. Proto nehodlám utrácet tisíce za sukně, kalhoty, šaty, halenky..apod. U funkčních a sportovních věcí je to už ovšem jiná. Tam požaduji opravdovou kvalitu a dlouhou životnost, takže mi není líto za boty na hory dát 4000 Kč  nebo za kvalitní bundu i přes 7000 Kč.

Mám vytipované obchody, kde nakupuji kvalitní sportovní oblečení a potřeby, které mi většinou vydrží i léta (např. KEEN) a pak shopy, kde nakupuji oblečení denní "spotřeby".
A to je většinou Vinted a Ebay.

Panuje názor, že věci z Ebay, především ty s free shipping - tedy od našich rýžových kolegů, nejsou kvalitní a nevypadají ve skutečnosti tak, jako na obrázku. Ale já nesouhlasím. Nákupy na Ebay si nemůžu vynachválit, protože oblečení mi chodí kvalitou srovnatelné s HM, hračky pro kluky jsou originály, pokud jde o plyšáky, tak velmi dobře ušité a doplňky jsou taky úplně v pohodě. Klasická bižu jako všude jinde v obchodě. Cenou jsou však Ebay-věci naprosto nesrovnatelné. Tady nakoupíte šaty v HM za 800 Kč na Ebay za 190 Kč, teď jsem klukům kupovala velkého plyšového Baymaxe za 300 Kč, tady jej seženete za 900 Kč. Náušnice 20 Kč, co tady pořídíte za dvě sta a  hodinky, které v našich obchodech koupíte za 600-1000 Kč, tam najdete za 90 Kč!!!!! Sada štětců, které jsem kupovala - 20ks v sadě, mě stála 230 Kč. Štětiny nepelichají a jsou velmi příjemné. U nás za tuto cenu pořídíte takový štětec jeden.

Přidávám pár věcí, které jsem kupovala a jsem opravdu spokojená...Jsou to fota přímo od prodejce, protože mi přišlo zbytečné to fotit sama, věci jsou opravdu na chlup stejné.