etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

2. 1. 2015

z tmavé na blond...trnitá to cesta

Hodně mých čtenářek mi píše o rady, jak na hezkou barvu vlasů. Není tajemstvím, že už jsem si prošla všemi možnými barvami, střihy...vždy ale skončím u své vlastí blond. Což vrátit se zpět, například z takových červených vlasů, není zrovna procházka růžovým sadem. Už to ale mám za sebou, takže těm, které to zajímá a je to pro ně aktuální téma, mohu povědět, co je čeká nebo na co se připravit.

Na úvod vám ukážu, co jsem posbírala za fotky s pár mými účesy. Nerada jsem se ve svém "buřtovém" období fotila, takže některé střihy či barvy, které jsem nosila, jsem ani nedohledala.


Jak všichni víme, obarvit se je snadné. Ale dostat zpět svou baby blond, jak já své barvě říkám, je oříšek. Základem je mít skvělou kadeřnici. A to já naštěstí mám. Je to poklad, sice drahý, ale Irinka je opravdu nejlepší z nejlepších. Dále je nutné se připravit na to, že vlasy dostanou opravdu zabrat. A to tak, že bude nutné se rozloučit s pár centimetry. 

Odbarvovali jsme z této barvy, kterou jsem si dávala na vlasy víc jak rok, takže vlas byl opravdu nacucaný a červený pigment je ze všech nejagresivnější


 toto byl první výsledek - vlasy zničené, krátké, žlutooranžové


po měsíci jsem šla znovu a vlasy jsme opět odbarvily, spotřebovaly jsme tunu odbarvovače, fialového šamponu, tužidla, masek....výsledek byl ale super, vlasy konečně bílé, bohužel konce byly pořád se žlutým nádechem a opět jsme se nevyhnuly dalšímu zkracování.

            

Po dalším sezení jsme se s Irinkou rozhodly, že hlavu odlehčíme a konečně jsme mohly bez obav opět odbarvit a přidat pastelovou lila barvu, která veškeré žluté nádechy odstranila. (Nemohly jsme ji dát dřív, protože žlutý nádech byl pořád příliš výrazný a hrozilo tedy riziko, že pastelová chytne do nějaké ďábelské barvy :))

A toto je výsledek a finále


Ze střihu i z barvy jsem unešená, hlava je lehoučká, barva překrásná a po žluté či oranžové ani stopy.

Ačkoli jsem jeden z mála typů, kterým se vlasy odbarvují velice velice dobře a naštěstí to relativně dobře zvládají, celkově mě tato "sranda" stála víc než 4 měsíce života, cca 18h prosezených v kadeřnickém křesle, cca 5000 Kč a 40cm mých vlasů.

Takže pokud uvažujete nad tím, že si dáte červenou nebo rezavou, která je teď hodně v módě, veeeeeelmi dobře zvažte i budoucnost, protože jak jsem psala výš, vracet se zpět rozhodně není ííííízy pííízy a není to zadarmo.

VAROVÁNÍ: Nikdy nikdy nikdy nikdy nikdy nikdy nikdy to nezkoušejte samy doma. 
Za prvé - barva vám nechytne, to jsou akorát vyhozené peníze. 
A za druhé - s odbarvovači není žádná legrace, takže, opravdu na vás apeluji, pakliže nechcete mít na hlavě ježka nebo pochcanou slámu, běžte za opravdovým odborníkem.