etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

26. 12. 2014

Ladybox a Hero edice prosinec 2014

Malá recenze prosincových kosmetických boxů.

Letos jsem se rozhodla nás obdarovat, mimo jiné, již známou krabičkou a speciální edicí Hero pro pány. Trošku jsem se bála, že boxy nedorazí včas, ale nakonec se obavy ukázaly jako zbytečné. Takže hned takto na začátek velké plus jak pro LB tak i České poště.

Pánská krabička má šedo-modro-černo-bílý design, za což tedy moc chválím, protože je opravdu krásná. Působí ocelově a velmi elegantně. 

Box obsahuje 8 produktů:

Sprchový gel Palmolive REFRESHING 250ml - plné balení
Sprchový gel Dove 50ml - cestovní balení
Sprchový gel Rituals 50ml - cestovní balení
Deodorant spray Lambre 150ml - plné balení 
Péče po holení Eveline 125ml - plné balení
Stukturující hlína na účes Schwarzkopf 30ml - cestovní balení
Pleťový gel ClarinsMen 5ml - cestovní balení
Zubní kartáček Colgate - naštěstí celý


Všechna péče pro pány velmi hezky voní, což je rozhodně plus, co bych ale vytkla, je volba značek, které jsou, kromě výjimek, běžně k sehnání v každé lepší drogerii a počet sprchových gelů. Ten Rituals by stačil a místo dalších by bodl třeba parfém a nějaký hydratační krém na ruce.

Zase na druhou stranu box žádného muže neurazí, ale myslím, že ani nenadchne.

Dámský LB je také v krásné Vánoční krabičce a produkty jsou přikryty papírem, zalepeny lepítkem a převázány stužkou. Opět velké plus za obal. Ale tím bohužel končím, protože obsah je velkým zklamáním.


Box obsahuje 4 produkty, to ostatní se za produkty nedá považovat, jsou to běžné vzorky.

Krém na ruce Figs&Rouge 80ml - plné balení
Body spray Aubrey 30ml - cestovní balení
Lak na nehty Color Cub 7ml - cestovní balení
Tužka na oči E Style - plné balení

Vzorky:
Tělové mléko Mythos 7ml - vzorek
Testovací balíček vzorků od Crea-m (5ks)
Šampon Schwarzkopf 30ml
Pleťové sérum Skin&Co 5ml

Krém na ruce je hrozný, moc jsem se na něj těšila, ale roztírá se dost nepříjemně, nevoní a ruce po něm nejsou nikterak extra hebké. Lak na nehty mě bohužel opět nepotěšil, protože to je podruhé, co jsem dostala takovou modro-fialovou barvu, kterou rozhodně nenosím a ani se mi nelíbí. Vzorečky komentovat nebudu.
Takže jediné, co využiji a co považuji za přínosné, je tužka na oči, která neurazí a sprej, který voní jako žvýkačka. :)

Tak jsem se na Vánoční box těšila a takový byl pro mě zklamáním. O to víc mě i mrzí, že když jsem chtěla objednat Gold edici, byla už vyprodána a podle recenzí byla úžasná a určitě by mě velmi potěšila - oproti této, kterou považuji za odfláknutou. Vypovídají o tom i chyby v letáčku, kromě zdvojení "cestovní balení" u Aubrey spreje, se podívejte na fotku níže...na obličej si lak opravdu dávat nebudu. :D