etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

21. 12. 2014

originální balení

Už se blíží čas, kdy každý z nás balí dárečky pro své nejdražší. Ať už jich je hromada nebo jen hrstka, dáváme si záležet na tom, aby byly hezky zabalené. Jenže pokud jste z velké rodiny jako já, nebo máte velkou spoustu přátel, které chcete obdarovat, Vaše peněženka se značně vyprázdní - když už né za dárky jako takové, tak za balící materiál rozhodně. Letos jsem nakupovala balící potřeby v IKEA a odcházela jsem o tři tisíce chudší. :O To mě přivedlo na myšlenku, že od příštího roku odmítám obchodní řetězce podporovat takovou obrovskou částkou a raději se nechám inspirovat něčím méně nákladným.

Tak jsem trochu pátrala a vypátrala jsem tolik božích nápadů, jak originálně a levně zabalit vánoční dárky, že odteď už opravdu nehrozí, že bych vyplácla takovou hříšnou sumu za balící papíry, stužky, jmenovky, taštičky...apod.

O pár z nich se s Vámi moc ráda podělím.

Můj nejoblíbenější je tento nápad. Ahoj protivná lepící pásko!!!
Taky Vás tak šve, jak furt hledáte konec???! :D

























Máte starý svetr, který nenosíte? Ušijte z něj pytlíčky, nic jednoduššího není.

























Dalším úžasným nápadem jsou tyto papírové pyramidy, které můžou být tak velké, jak zrovna potřebujete, škála formátů papírů je dost pestrá.







































Na malé drobnosti pak třeba ořechová skořápka, záchodová rulka nebo kelímek... :)

 

Pokud máte rádi obyčejný hnědý papír, ale přijde Vám příliš strohý, potom zde mám několik nápadů, jak jej oživit:
- vezměte si bílou temperku a nakreslete na něj Vánoční motivy nebo jen tečky jako sníh
- kupte si tabulovou samolepící tapetu, z ní vystřihněte motivy a popište je křídou
- ozdobte je vystřiženým novinovým papírem (např. nalepené proužky novin ve tvaru hvězdy, stromečku, jména..)
- udělejte na něj 3D efekt (vystřihněte z tvrdého barevného papíru motiv a ten přilepte hrubou oboustrannou lepící páskou
- ozdobte krásnou stuhou a jehličím ze stromečku
- vyrobte ze stuhy zvířátko. :)



Možností je mnoho, chce to být jen trochu šikovný, kreativní a mít čas. Pokud nemáte to první, nevadí. Vašim milovaným se výtvory budou tak jako tak líbit. Ocení totiž snahu. Pokud nemáte to druhé, taky nevadí, mocný Pinterest je bezednou studnou nápadů...pokud však nemáte to třetí, nezbývá, než se smířit s vyždímanou peněženkou :D