etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

31. 10. 2014

Handmade kosmetika od Bana Beauty

Když se jedná o kosmetiku, mám ráda spíš přírodní věci. Potrpím si na produkty, které nezatěžují pleť či pokožku a nevypadají uměle. Ještě lépe, pokud jsou ručně vyrobené někým šikovným. Proto mě nadchlo, když mě oslovila Viki z Bana Beauty, zda bych zrecenzovala její produkty.

Poslala mi balzám na rty, rozjasňující krém a BB krém.



Začnu BB krémem, protože kvůli nevyhovujícímu odstínu jsem jej nemohla vyzkoušet dlouhodobě. Konzistence je dobrá, jako klasický make-up. Roztíral se pohodlně a neměla jsem pocit, že by mi pokožku vysoušel či zatěžoval. Následné odlíčení také bezproblémové. Určitě doporučuji před objednáním s Viki odstín zkonzultovat, aby se nestalo, že nebude sedět k barvě Vaší pleti.

Rozjasňovač plní svou funkci dokonale. Po rozetření byla pleť zářivější a taková mladistvější. Je určitě spíš pro suché typy, konzistence je totiž taková tekutá a dost mastná. Když jsem krém zapudrovala, bylo to lepší a pleť vypadala moc hezky. Rozjasňovač i lehce kryje nedostatky, ale opravdu jen malilinko.

Tip: Pokud si jej v malém množství nanesete do okolí očí - hlavně po probdělé noci :)) -  pak nebudete vypadat tak unaveně a Váš pohled se rozjasní.



A můj výherce. Balzám na rty.
Ten je vážně báječný. Překrásně voní, dobře se roztírá, rty hydratuje a vzhledem k tomu, že dost barví, dělá je krásně výrazné. Zaslaná barva mi sedla dokonale a vlastně díky tomuto balzámu jsem začala nosit tmavší rtěnky, protože mi pomohl objevit kouzlo výrazných rtů. Jeho výdrž je rozhodně obdivuhodná. Piju, jím, balzám hezky drží a postupně se vstřebává. Za den si ho musím nanést tak 4x pokud chci, aby mi vydržela barvička výrazná. Jinak stačí 2x.


Myslím si, že je úžasné (ale dost náročné) se v dnešní době živit ruční výrobou a jsem moc ráda, že takové lidi mohu podporovat - ať už koupí jejich výrobku nebo psaním recenzí na jejich produkty, aby se o nich dovědělo co nejvíc lidí.

Proto i vy neváhejte podpořit tuto šikovnou slečnu a vyzkoušejte její přírodní produkty, věřím, že nebudete zklamáni a vždy se rádi vrátíte. Navíc, je před Vánoci - no, nebyl by to úžasný dárek pro někoho z Vašich blízkých? :)

PROHLÉDNĚTE SI, CO JE PRÁVĚ V NABÍDCE.

Bana Beauty můžete také najít na facebooku.