etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

1. 11. 2014

ladybox 3

Tak, poslední krabička z mého předplatného dorazila a jako tečka za tříměsíčním setkáváním je vážně skvělá. Tato růžovka mě opravdu nadchla a doufám, že takových bude víc.

Říjnový Lady box obsahuje 2 produkty v plném balení, 3 produkty v malém balení a jeden vzorek.



- Micerální voda Vichy pro mě není žádnou novinkou, používala jsem ji velmi dlouho a byla jsem nadmíru spokojená. Pak mi jednou došla a Pavel mi v lékárně koupil velké výhodné balení jiné micerálky, takže přes rok používám ji. A proto mne moc potěšilo, že se v boxu objevila má Vichy, abych si připomněla, jak mi chybí. :D

- Vzoreček je vždy fajn, ale nikdy se jimi moc nezabývám

- Na makeup jsem se moc těšila ačkoli nejsem příliš příznivcem čehokoli, co se celoplošně patlá na obličej. Říkala jsem si, že je možná čas to vyzkoušet a zařadit se mezi ty "vystajlované" krásky...i když...teda nevím nevím, zda mi makeup pomůže. :)) Na FB psali, že budou zasílat odstín podle dotazníku, který jsem vyplňovala. Nevím, zda i ostatní odběratelky dostaly ten správný, ale mě ten můj sedl jak hrnec na prdel. Roztírá se perfektně a pleť je po něm krásně hladká.

- Vlasové tonikum mě hrozně pobavilo, protože jsem si zprvu myslela, že je to sérum na podporu růstu vlasů a to mě fakt rozesmálo. Já mám totiž opačný problém. Vlasy mi rostou extrémně rychle a musím cca co 2 týdny chodit ke kadeřnici. Při představě, že by mi měly růst ještě rychleji, se k ní můžu rovnou nastěhovat. Pak jsem si ale přečetla letáček a dočetla se, že spíš revitalizuje pokožku hlavy a má blahodárné účinky na vlasy jako takové. Dokonce by jim mělo dodávat i objem. Nicméně jej pro jistotu věnuji. Navštěvovat kadeřnici každý víkend by mě zruinovalo. :D

- Z bronzeru mám také radost. Uvažovala jsem, že si nějaký pořídím, protože zatím používám pouze zdravíčko, jsem dost bledá, takže si myslím, že to bohatě stačí. Po shlédnutí některých tutoriálů se mi jej však zachtělo. No a tadáá, je tady :) Takže se budu učit jej správně nanášet, abych nevypadala jak špatně vybělená mulatka.

- Tělové mléko má sice zhruba 6 let zpoždění, neboť tehdá se mé tělo nafukovalo do rozměrů shodných s Titanicem. Nicméně, na večerní masáže se rozhodně hodí.

Jak jsem řekla. Opravdu mě box potěšil, jediné, co mu lze vytknout, je absence halloweenské tématiky na krabičce a laku na nehty v podzimní barvě, ale...nic nemůže být dokonalé, no ne?! :)

Příští LB má být zaměřený na pečující produkty, takže očekávám mléka, krémy, sprcháče, šampóny..apod. To mě zase až tak nebere, takže listopadový box objednávat nebudu, ale na prosincový si brousím zuby, neboť pevně věřím, že si na Vánoce dají záležet a výběr produktů bude minimálně tak báječný, jako byl tento říjnový.