5. 9. 2014

zdravé a dobré ráno

Dnes se s Vámi podělím o recept na ovesnou kaši, kterou prostě ke snídani zbožňuji.

Co budete potřebovat:
Ovesné vločky
Kokosové mléko
Kokos
Ořišky (já dávám např. madle, kešu, arašídy...)
Med
Ovoce (kiwi, maliny, ostružiny, jahody, mago, jablko...cokoli co máte rádi :)

Postup:
Ovesné vločky večer namočte do mléka a dejte do lednice. Přes noc se krásně rozmočí a nabudou, takže jsou lépe stravitelné a měkké. Ráno z misky směs přelijte do hrnce a dle potřeby přilijte mléko, aby byly vločky zakryté. Přisypejte podle chuti strouhaný kokos a oříšky a krátce povařte. Oříšky lze přisypat i nakonec, někdo to tak má radši. Odstavte hrnec z plotny, dejte lžičku medu a přidejte nakrájené ovoce. Tadááááá!
S množstvím se musíte poprat sami a vyzkoušet, kolik Vám bude vyhovovat. Pokud si kaše uděláte víc, alespoň zbude na svačinku, protože i po studenu je božská! :)

Doba přípravy je tedy asi 5 min a zdravá, výborná a rychlá snídaně je na světě.