14. 9. 2014

4 kila za necelý týden? Jde to!

Rozhodli jsme se s mým mužem, že vyzkoušíme nový tvrdý program Jillian Michaels, ve kterém slibuje velké výsledky už po 1 týdnu...A velké výsledky opravdu vidět jsou, jak je u Jill známo, nikdy nelže :)





Celý program podpořila sestaveným jídelníčkem, kterého jsme se také snažili držet a možná trošilinku jsme si jej upravili podle sebe, ale rozhodně ne moc.

Originální Meal Plan v angličtině si můžete stáhnout v PDF zde

Zde Vám přikládám jídelníček, kterým jsme se řídili my, v češtině samozřejmě. Klik.

A proč jsou po týdnu tak závratné výsledky? Za 1. makáte jak fretky. Cvičíte ráno 30 minut posilování a večer 30 min kardio. Zapomeňte na nějaké lážo plážo, protože i pro nás, a to už opravdu nejsme žádní bažanti, to byla makačka jako prase. Za 2. se celý týden ani nepřiblížíte k přílohám, z pečiva máte dva malé toasty za celý týden, jinak jedete jen na mase, rybách, zelenině a luštěninách. Pijete jen vodu a zelené čaje...tak není Boha, abyste ty výsledky neviděli.



ALE!!!!!!!!!!!!!!!

Opravdu tento program ani jídelníček důrazně nedoporučuji začátečníkům. Proč?

1. Pokud se rozhodnete začít se sebou něco dělat s tímto programem a jídelníčkem, je dost pravděpodobné, že na konci to vzdáte a získáte odpor ke cvičení. Vaše tělo není na nedostatek sacharidů a cukrů zvyklé a pokud mu je takto drasticky odeberete, budete unavení, vyčerpaní, podráždění a vzhledem k tomu, že každé ráno a každý večer cvičíte to samé, na konci už budete tak otrávení a hrozí, že se na to vykašlete úplně. Navíc cvičení v tomto programu je opravdu velmi náročné a pokud nemáte žádné znalosti, zkušenosti a žádnou kondičku, nezvládnete to a zbytečně to podkope Vaše sebevědomí a vůli zhubnout.

2. Pokud do toho chcete jít s cílem zhubnout rychle a radovat se z výsledků, ale pak se vrátíte ke starému stravovacímu režimu, rovnou tento nápad zahoďte. Pokud Vás už nepoložil první bod, vezměte na vědomí, že vzhledem k rychlému úbytku je jojo efekt téměř zaručen a pokud se vrátíte ke starému nezdravému způsobu stravování, přičtěte si rovnou dvojnásobek.

Myslím si však, že pro lidi, kteří cvičí opravdu min. 6x týdně, stravují se zdravě a převážně dietně, tak na pročištění, či překonání záseku (tak u nás říkáme období, kdy se nehýbe ani váha ani centimerty :)) je to program moc fajn. Tento jídelníček ani cvičební tempo se nedá držet dlouhodobě, tělo prostě cukry i sacharidy potřebuje, odpočinek taky, takže až se vrátíte zpět ke svému režimu, malý váhový nárůst lze očekávat, ale nebude to nic drastického.

Shrnutí?
My už tento program s redukčním jídelníčkem nikdy absolvovat nebudeme. Nejsme moc masoví a přiznám se, že po takové náloži masa, kterou jsme za ten týden snědli, nechci kuřecí minimálně půl roku vidět. Jen si řeknu kuře a už je mi zle. Cvičení se nám také omrzelo, takže One week shred putuje na dno složky a vytáhneme ho zase až někdy...příště. Nechci jej však zatracovat úplně, protože cardio i posilovací část jsou fajn a zařadit je občas :)) do svého programu bude určitě super...

Já i Pavel máme za 6 dní úbytek na váze 4 kg (začali jsme v pondělí a vážili jsme se a měřili v neděli ráno, proto 6 dní) a úbytky v cm byly cca 3cm v pase,  3 cm v bocích (bochánky) a 2-3cm přes zadek. Ostatní míry byly tak zhruba o centimetr až dva. Tady jen upozorním, že úbytky u Vás mohou být mnohem větší či menší, protože čím víc máte tukové hmoty, tím větší úbytky zaznamenáte, pokud už máte jen "svaly potáhnuté kůží", je jasné, že ty úbytky budou minimální, naopak se může stát, že ještě naberete...;) svaly samozřejmě ;)

Pokud se do programu pustíte, budu ráda, když mi dáte vědět jak se cítíte a jaké jsou Vaše výsledky.
Ať se daří! :)