etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

30. 7. 2014

na týden bez ratolestí

Od té doby, co se kluci narodili, jsme s nimi skoro pořád. Minimálně pro mě to platilo po celé 4 roky mateřské. A mít možnost si odpočinout na celičký týden byla téměř utopie.

Když se stalo, že byli někde pryč na pár dní, chodila jsem jak tělo bez duše. Nic mě nebavilo, nic se mi nechtělo, hrozně se mi stýskalo a nakonec jsem měla výčitky, že jsem nic neudělala a neužila si to, dokud jsem mohla. Vždy jsem se těšila jak si odpočinu, uklidím, udělám si nehty, vlasy, zajdu zapařit...a pak nic. Ale tentokrát bylo něco jinak...nevím, možná je to tím, že už je klukům skoro 6 a jsou poměrně hodně samostatní, už mě tolik nepotřebují, nevím, ale když teď byli na týden u babi v Praze, náramně jsme si to s Pavlem užili. A jak že vypadal náš "bezdětný" týden?


Byl prostě báječný. Podnikali jsme věci, které s dětmi nemůžeme nebo nejsme schopni si je až tak v klidu užít.
Byli jsme v kině na super film....
Hráli hru při dýmečce na zahradě....
Společně jsme si zaběhali....
Povečeřeli u filmu a sklenky vína...
Zacvičili si spolu jógu... (obrázek je ilustrační :))
Leželi jen tak na dece v trávě a nic nedělali...
Tančili jsme spolu...(to ale děláme po večerech i tak, takže žádná změna, snad jen, že jsme mohli mít víc nahlas puštěnou hudbu :))
Navštívili výstavu....

....a spoustu dalšího. Bylo krásně a já si to snad poprvé opravdu naplno užila. :)