etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

1. 8. 2014

zdravé, neobvyklé a chutné - tipy a recepty

To, že IKEA se pyšní svým citem pro ekologii, je známá věc. Myslím si, že i z toho důvodu je to jeden z nejoblíbenějších obchodů na světě. Já ji mám taky moc ráda. Když jsem narazila v sekci IKEA Family na knížku s recepty a rady, jaké lépe a ekologičtěji vařit, okamžitě jsem si ji zamilovala.

Nejen proto, že je graficky extrémně hezky zpracovaná, ale hlavně to není jen hloupá knížka, ve které máte recept za receptem. Je tam taková obrovská kopa nápadů a rad, např. jak pěstovat bylinky, jak ze své kuchyně udělat přírodnější, zdravější a ekologičtější místo a především, jak vařit zdravá, chutná, přírodní, neobvyklá jídla nebo připravovat saláty či nápoje.
Jsem z ní opravdu strašně moc nadšená, pořád listuju, lepím záložky, píšu, co musím sehnat. Dokonce to ani není jedna z těch knížek, ve které potřebné ingredience u nás v ČR seženete jen horko těžko. Jsou tam věci dostupné v každém větším obchodě, ve zdravé výživě, přímo v obchodě IKEA nebo se dají objednat na netu. Co jediné jsem ještě neviděla, jsou fialové brambory. Ty prostě nemůžu najít….a tak strašně bych je chtěla vyzkoušet.

Takže pokud jste na tom stejně jako já a neustále hledáte inspiraci, aby Vaše kuchyně nebyla pořád o tom samém, navíc chcete zlepšit i úroveň způsobu, jakým to děláte, určitě si tuto knížku kupte. Věřím, že si ji zamilujete stejně jako já.