etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

25. 2. 2016

malá liška

Věříte na Ježíška? Že ne? Protože jste přece dospělí (nebo téměř :)) a víte, že si na dárky musíte vydělat, abyste je mohli blízkým koupit? Tak já vám povím tajemství...

Máme v rodině tradici a vždy píšeme Ježíškovi. Jasně, je to hlavně činnost dětská, ale i tak, abychom nezkazili kouzelnou atmosféru, píšeme i my dospělí. A tak jsem seděla nad čistým papírem a přemýšlela jsem, co tam, kromě obvyklého - ať jsou všichni zdraví a šťastní, napsat. Tak jsem napsala Ježíškovi, aby mi přinesl miminko, holčičku, Aničku, hodnou, zdravou, usměvavou, spinkavou a s blond vlásky po mě, krásnou povahou po tatínkovi a hnědýma očima po babičce. :)

Když jsme si pod stromečkem rozbalovali dárečky, moje mamča zrovna trhala papír u jednoho s velikostí malého dítěte a vykouklo na ni něco světlého a chlupatého a hoši na mě hned křičeli - Jéééé, Babi dostala tvoji Aničku. :D 

Samozřejmě to byla vesta z kožešiny, nikoli dítě. :D

Nicméně o pár dní později jsem měla dostat naše ženské dny a ty stále nepřicházely. Myslela jsem si, že je to stresem, cystou, nádorem a dalšími různými šíleně smrtelnými komplikacemi, které mě den za dnem napadaly a které jsem si, jak jinak, přečetla na internetu.

Rozhodla jsem se tedy navštívit ženskou doktorku, ta mi udělala vyšetření, zjistila, že jsem naprosto zdravá (ufff) avšak červená mrška ne přijít, tak jsem si z hecu udělala těhotenský test a co tam nebylo?! Nebo spíš bylo...to vám jistě napoví fotka onoho výsledku níže...manžel tomu říká Hvězdokupa. :)





No, takže budeme mít malou lištičku :)


A pak někdo povídejte, že Ježíšek neexistuje a že těm, kteří byli celý rok hodní, neplní přání...



A ještě malá třešnička na dortu!

Tady se můžete kouknout, jak na to reagovali starší bráškové...že nás bude víc.


(omluvte, prosím, kvalitu videa)