etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

2. 9. 2014

yoga

Jóga...pojem známý už asi téměř všem. Kdysi dávno, ještě jako mladé tele, jsem chodila s tetou na lekce jógy, ale celou hodinu jsem se prohihňala legračním polohám a největší požitek jsem měla ze závěrečné meditace - tedy pro mě "nic nedělání" :)
Později, jako dospělá, jsem opět józe přišla na chuť a samozřejmě jsem ji začala vnímat s velkým prožitkem a hloubkou.

Je pro mě příjemným relaxem, protáhnutím celého těla a v neposlední řadě uvědoměním si sebe sama, svého těla, mysli.


Zapojuji ji do své denní rutiny buď ve formě aktvní nebo pasivní. Pokud chci spíš cvičit, pouštím si 35 min jógu od Jillian Michaels. Ta má 2 levely a je brána spíš aerobně než meditačně.


Když si chci odpočinout, protáhnout tělo, uklidnit myšlenky, jednoznačně volím videa od úžasné Lary Dutty. Má velice krásné prostředí, příjemnou hudbu i velice konejšivý hlas.


Lara má i skvělé video s jógou pro těhotné, tak pokud je pro vás toto zrovna aktuální, neváhejte se kouknout :)