etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

2. 9. 2014

lady box - srpen 2014

Spousta slečen propadlo Lady Boxům...pořád jsem se divila, co že to je. Tak jsem sedla k počítači a zavolala si na pomoc mocný Google. Zjistila jsem, že jsou to boxy se zkrášlovacími, pečujícími a čistícími přípravky. Za které si slečny platí, aniž by dopředu věděly, co jim v boxu přijde.

Takže pro milovnice překvapení. :) A navíc nejspíš nenáročné, protože díky náročnosti a očekávání, se oblíbenost těchto krabiček s překvapením dělí na dva tábory. Zklamaní a Nadšení. Dle reakcí poslední dobou úroveň produktů v balíčku klesá a tudíž se rapidně rozrůstá tábor Zklamaných. No, řekla jsem si, že si udělám vlastní názor a rozhodnu se, ke kterému táboru se přidám. Objednala jsem si tedy tříměsíční předplatné (3 lady boxy).

Objednání proběhlo rychle, vyplnila jsem dotazník ohledně mých preferencí (což podle mě je naprosto nepodstatné, protože stejně vám přijde to co ostatním, akorát s jiným, náhodným, výběrem barev). Cena byla 957 Kč vč poštovného, tedy 319 Kč za krabičku. Lady Boxy se odesílají mezi 20.-30. dnem v měsíci, poslali mi jej českou poštou, měla jsem jej tedy doma tuším už toho dvacátého. Takže za rychlost a poštovné zdarma určitě velké plus.

Můj první box mě zaujal především vkusnou kartonovou krabičkou a pevnou barevnou krabičkou s víčkem uvnitř, ta je opravdu hezká a bude se hodit na různé drobnosti. Produktů mi přišlo 6 (vzorky ani slevu nepočítám) a to tyto:
- sprchový gel
- lak na nehty
- tekuté oční linky
- pečující balzám na rty
- odličovací houbičky
- bonus za předplatné: Lesk na rty
- 3 vzorky krémů
- sleva na tašky Dara Bags

No, za 319 Kč to není žádná sláva, ale nijak zvlášť si nestěžuji ani si zatím nedělám žádný názor. Uvidíme po dalších dvou krabičkách.

Co mě ale mrzí, že slečny, které si Lady Box zakoupily v určitý den, získaly navíc dva produkty na problematickou pleť, což si myslím, že je vůči předplatitelkám velice nefér, protože vložily důvěru do krabiček předem a nemají možnost si je zakoupit v den nějaké akce a tudíž by na tom přece neměly být hůř a tyto bonusové produkty by jim měly být do krabiček přidávány automaticky.

Toto je pro mě velké mínus a pokud zbylé dva balíčky budou fajn, určitě hodně zvážím, zda budu pokračovat v předplatném, nebo si koupím krabičky jednotlivě a počkám si na nějakou akci.