etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

28. 9. 2014

ladybox 2

Můj druhý Ladybox dorazil s menší prodlevou než ten první a tentokrát byl oblečen do klasické růžové krabičky. (Kvůli těm krabičkám bych si předplatné klidně prodloužila :))

Tento měsíc tam na nás čekalo tělové mléko od Dermacolu, velice příjemné na roztírání a moc hezky vonící. Dále stíny v tužce Sumita, barva Champahne, ale je celkem tmavá, zlato-hnědá. Mám je na očích dnes celý den a stále hezky drží, netvoří se v záhybech žádné linky. Tyto dvě věci jsou v plné velikosti. Potom jsme obdržely malý krém na ruce Lavera, který mě nijak zvlášť neoslovil. Malé balení bylo i sprchové pěny Rituals, kterou jsem zatím nezkoušela. Jako poslední byly vzorečky - denní krém od Weledy a pleťová hydratace od Barefoot SOS.

Co k tomu dodat?

- Tělové mléko Dermacol koupíte na heurece za 57 Kč
- Stíny v tužce jsou úžasné, ale u nás jsem je nenašla k zakoupení, na ebay jsou od 27 Kč do 300 Kč.
- Pěnu Yoggi Flow od Rituals koupíte na jejich stránkách za 175 Kč 200ml - v ladyboxu je 50ml a píšou zde cenu 110 Kč....o tom teda dost pochybuji. Vychází to cca na 50 kaček.
- Vzorky - zdarma
- A krém na ruce Lavera 20ml mi heureka našla od 35 Kč

Výsledná cena krabičky je tedy cca 235 Kč...Navíc jsem měla za to, že předplatitelky každý měsíc dostávají malou pozornost jako poděkování za důvěru...nakonec mi vše bylo vysvětleno a u předplatného na 3 měsíce je pozornost pouze v první krabičce. U předplatného na šest měsíců je dárek v první a čtvrté krabičce a u předplatného na dvanáct měsíců jsou dárky tři.