etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

1. 3. 2016

top 5 - face to face

Pletˇ.....strašák mnoha žen. Je dostatečně zářívá? Napnutá? Hladká? Nejsou vidět černé tečky? Vrásky? Pupínky? Červené žilky? Kruhy pod očima? Ať hodí kamenem ta, co si nic z toho před zrcadlem neřekla. Já jsem v mládí ( ano, jsem už ve věku, kdy to rozděluji na mládí a teď :D ) neměla nikdy problémy s pletí. Vždy byla alabastrová s pihami na nose a tvářích v létě, v zimě bílá a bez jediné skvrnky, jako od porcelánové panenky. Se změnou hormonů v prvním těhotenství ale přišla i změna pleti. Začala se mi mastit T zóna, začaly se mi objevovat černé tečky a nose a pupínky na čele, líčkách i bradě. Těhotenství bylo peklo, každý puberťák oproti mě byl manekýn a ač se to po porodu užíváním antikoncepce trochu zlepšilo, nikdy jsem už pleť neměla tak krásnou a bezúdržbovou jako předtím.
Nebyla jsem zvyklá se o svou pleť jakkoli starat a to se muselo změnit, protože bez péče byla milionkrát horší. Nyní, za ty roky hledání, jsem konečně byla schopna najít mých 5 nejvěrnějších pomocníků v boji proti pupínkům i vráskám. A tady jsou...


1. Mask of Magnaminty od Lush

Tak tahle maska je naprosto dokonalá. Pleť je po ní zářivá, čistá, voňavá. Její obrovský benefit je přírodní složení a to, že opravdu funguje.


2. Jílová maska - home made 

Velice jednoduchá záležitost na výrobu doma. Nakoupíte si přírodní jíl (zelený, růžový, marocký...jak je libo :)), smícháte jej v poměru 1:1 s jedlou sodou a pomaloučku přiléváte obyčejnou nebo 100% růžovou vodu, dokud nedosáhnete Vámi požadované konzistence. Poté nanesete na pleť a necháte 10-20min. Jemně smyjete. Může se stát, že budete mít obličej červený, jako byste se spálili na sluníčku...nemusíte se lekat, nejpozději do hodinky vše zmizí a pleť zůstane perfektně vyčištěná a krásná. Po umytí masky naneste hydratační krém. Cenová náročnost této super masky je úplně zanedbatelná. 



3. Peeling Sebo Végétal od Yves Rocher

V tomto případě se sice nejedná o masku, ale o peeling, nicméně já jej jako masku používám. Nanesu na vlhký obličej, chvíli masíruji a pak si ji ještě cca 20 min nechám na obličeji. Po umytí je pleť na první pohled mnohem zářivější.



Všechny tyto čistící masky jsou na peelingové bázi. Proto nedoporučuji každodenní použití, ale tak max. 3x za týden. Víc určitě ne.

A na závěr moje THE BEST v péči o čištění pleti je....


4. Ultra Facial Cleanser od KIEHL'S

Od té doby, co jsem na Designbloku v Praze dostala vzorek, jej používám každé ráno a večer, a pleť je mnohonásobně lepší, čistější a tvoří se mnohem méně pupínků i černých teček.



Poslední z mé TOP 5 je rozjasňující maska proti vráskám


5. Melatogenine Futur Plus Anti-Wrinkle Radiance Mask od Gatineau

K téhle masce nelze mít výhrady. Jakékoli drobné vrásky v podstatě okamžitě vyhladí, ty hluboké lehce vypne, pleť je po ní hydratovaná, rozjasněná, krásně vláčná. I po divoké probdělé noci je schopna zmírnit výsledný (a né příliš lichotivý) dopad na Váš vzhled. Vyzkoušeno! :)) 
Jedinou nevýhodou je cena a dostupnost. Bez slevy pořídíte 200ml za necelých 6500,- což už je opravdu hodně. Naštěstí při troše hledání po zahraničních shopech se Vám podaří ji najít za příznivou cenu.

Tak tohle je mých top fááájv ze sekce péče o pleť. Nicméně ještě se i zmíním o hydrataci, která je nesmírně důležitá. ale k tomu já používám pouze bio med a kokosový olej lisovaný za studena. Z této kombinace nebo samostatně si dělám příjemnou masáž pokožky a to nejen té na obličeji a zabraňuji tak dehydrataci a předčasnému stárnutí. ;)

Tak se dámy opatrujte a pokud byste rády další typy na DIY obličejové masky, mrkněte na Pinterest. Tam je je toho habaděj...:)